Sok fajta videó egyhelyen

Ez a blog egy VideoTár mint ahogy azt a név is elárulja :) Ezen a blogon minden fajta videót fogtok látni. Aki videót szeretne külddeni az erre a címre tegye meg és írja le, hogy miről szól! Köszönöm! matt20077@citromail.hu

Utolsó kommentek

Happy Birthday

2008.06.14. 16:10 | MatT | 6 komment

Ezt is megéltem. Ma 16 óra 10 perckor betöltöttem a 18-adik életévem.


Címkék: szülinap

A bejegyzés trackback címe:

https://videotar.blog.hu/api/trackback/id/tr90520241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

f4c3m4n 2008.06.14. 20:24:41

Boldog szülinapot Matt :D áprilisban a 20. szülinapomon pont ezt a vidit néztem meg én is XD

OtiDog 2008.06.15. 08:46:48

BOLDOG SZÜLINAPOT!!!Mostmár te is kemény piás leszel;)

MatT · http://videotar.blog.hu 2008.06.15. 13:39:34

Nem szerettem a piát xD De azért berúgok xD. Köszönöm szépen amúgy ezt a kedvességet és mindnekinek előre is me gutólag is Boldog Szülinapot :)

Sonny_X · http://kabare.blog.hu 2008.06.15. 14:18:27

BOLDOG SZÜLINAPOT ÉS ÉJJ MÉG 82 ÉVET LEGALÁBB!!!!

MatT · http://videotar.blog.hu 2008.06.16. 00:57:56

Én tegnap előtt a Szülinapomon azt kívántam bár ne lenne ez a szülinap(idei). a Tortámról a 18 ygertyából 2-t fújhattam el mert a többit unokatesóm fia fújta el >( ÉS az bánt ebben a részben legjobban hogy MÉG anyám meg a tesója bíztatták :(. a Bulimra 2 gyerek nem jött el egyik legalbáb szólt elrőe másik szó nélkül nem jött. 3. 1 órát votl aztán kiment haverjaihoz(akik EMO-sak). 4.-el emg elvoltunk ketten de nem az igazi buli volt azért :( NA hát nekem így telt a SZülinapom JA meg még reggel TS-en(TeamSpeak) bezsélgettek haverokkal egyszer egyik csak megszólal.:" Te MatT tudod hogy a másik szobában tréged szidnak fél órája?" Jól van már az ember nem is játszhat egy jűtékkal és bezsélhet haverokkal mert akkor már ő hülye és mindneki máson agymosást végzek mert áttérítem őket a Cabal Online játékra. Na de kérem szépen ÉN ÁTTÉRÍTEM? én csak mondom nekik próbálják ki aztán megtetszik nekik és máris én vagyok a hibás meg ő mert egy oylan játékkal játszik amit a 3. emebr nem szeret ezért kétszínűsködik és mindnekit kibeszél a háta mögött. Szóval mostmár tudjátok miért kívántam ezt ami persze nem teljesült volna amúgyse.

Ez egy kicsit sok lett tudom és bocsánat.

OtiDog 2008.06.16. 11:32:15

Az szar lehetett.Nálunk úgy szokott a buli lenni hogy aki számítógépezni akar az a dolgozószobában van, a hálószobában általában a lányok játszanak a társasjátékokkal, a mi szobánkban tévézünk meg DVD-zünk ha nem akkor meg valami mással játszunk.A nappaliban ugyanaz megy mint a mi szobánkban, a konyhában valami kaja készül, az étkezőben ki van készítve étel-ital, kinn az udvaron biciklizünk meg bármi egyebek, és mivel a házunktól csak 50 méterre van az iskola, néha kimegyünk oda focizni meg kosarazni.
süti beállítások módosítása